Met steun van:
Voor het Postgraduaat Innoverend Ondernemen voor ingenieurs (en bijbehorend innovatieproject) zijn er vier categorieën leerresultaten gedefinieerd.
Leerresultaat |
Ondernemen |
Ondernemende attitude |
Project management |
Verantwoordelijkheid opnemen |
Economische (rand)voorwaarden |
Opvolgtraject kunnen uittekenen |
Visie en strategie ontwikkelen voor een product (USP) |
Change management |
Ontwerpen & ontwikkelen en implementeren van (bio)technologische systemen |
Innovatief |
Realistisch |
Multidisciplinair |
Creatief |
Systematisch en holistisch |
Kwaliteitsgericht |
Maatschappelijk (en ethisch) verantwoord |
Levenslang leren |
Zelfreflectie |
Zelfregulering |
Flexibiliteit |
Efficiëntie |
Nieuwsgierigheid |
Maatschappelijke verantwoordelijkheid |
Communiceren en samenwerken |
Communiceren |
Overtuigend, doelgericht en efficiënt communiceren afgestemd op de stakeholders (mondeling en schriftelijk) |
Vergaderen en onderhandelen |
Een netwerk uitbouwen |
PR activiteit organiseren |
Samenwerken |
Samenwerken in een multidisciplinaire context |